niedziela, 29 maja 2011

Dlaczego warto wycenić bonusy

Mirosław Skwarek
Pracuję właśnie nad udostępnieniem bonusów dla pewnej grupy moich klientów. Pomyślałem, że podzielę się z Tobą jedną z najważniejszych informacji odnośnie opisywania prezentów, które oferujesz swoim kupującym.

Zasadniczą kwestią jest wycena bonusów. I nie jest to wycena, którą robisz tylko na własne potrzeby. Żeby Twoja praca miała  sens warto napisać bezpośrednio w ofercie czy na stronie przechwytującej jaką wartość mają poszczególne bonusy.


Co zrobić, gdy specjalnie napisałeś darmowego Ebooka?

Wszystko wygląda świetnie, gdy oferujesz za darmo kurs, który w normalnych warunkach sprzedajesz np. za 47 złotych. Jeżeli jednak Twój produkt z założenia miał być darmowy to po prostu muisz zadać sobie pytanie:

- ile według mnie wart jest ten produkt?
- na ile ceniłbym go, gdyby był w sprzedaży?
Po co wyceniać bonusy?

Najzwyczajniej w świecie podnosi to wartość tego co oferujesz za darmo. Mamy tendencję do zaniżania wartości prezentów, jeżeli jednak klient przeczyta o tym, że otrzymuje za darmo kurs sprzedawany normalnie za 47 złotych efekt działania reguły wzajemności zadziała mocniej, co przeniesie się bezpośrednio na Twoje zyski.

PS. Jeżeli interesuje Cię wykorzystanie perswazji w sprzedaży kursów internetowych zapraszam do mojego bestsellerowego kursu 7 bezwzględnie najskuteczniejszych praw internetowej perswazji >>

Czy warto zakładać firmę, aby sprzedawać kursy >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz